WCC 2014 očima týmu CRU - ON-LINE

Návrat na výpravy

Začíná podzim a spolu s tím je tady další ročník mezinárodního kaprařského závodu World Carp Classic 2014. Stejně jako vloni i letos vyráží měřit svoje síly s ostatními také Carp´R´Us team ve složení Ray Dale Smith, Karel Nikl, Honza Dadák a nově i Leoš Svoboda. Právě Leoš bude vybavený fotografickou a video technikou a s těmito zbraněmi se nám pokusí nejen on, ale celý CRU tým opět přiblížit atmosféru závodu z pohledu soutěžního týmu. Za redakci držíme všem palce, ať se jim daří a ať se jim podaří pěkné umístění.

V diskuzi je 68 příspěvků.

Zobrazit diskuzi k této výpravě

« Nejnovější Novější Strana 1 z 11 (89) Starší Nejstarší »

Karel Nikl před osmi roky

Majitelka penzionu nás opět ráda viděla :-)

Ani se ji nedivím kdyz ji každý den říkám, ze jsem zde naposled a vecer ji znovu prinesu 62 Euro za prespání :-)
Lugiane (majitelka penzionu) Vas všechny pozdravuje. Je rada, ze mohla poskytnout střechu nad hlavou borcům v lovu kaprů. Kdo by jste chtel na Bolsene solidní ubytováni za dobre ceny, navštivte penzion Italia.

Karel Nikl před osmi roky

A tak si zase bednu s věcma táhnu zpet na penzion :-)

Po celém dni čekání přišla zprava z asistenční služby, že naše auto má poruchu vážnějšího charakteru. Nové součástky musejí objednat z Francie s tim, že oprava bude trvat sedm dni a stát cca 1500 Euro.
Velmi oceňuji přístup majitele autopujčovny od kterého máme půjčenou dodávku, který dnes sedl do jiné dodávky, kterou nam zitra předá a problém s rozbitým autem si bude řešit sám. To znamená, ze by jsme teoreticky zitra měli opustit břehy Bolseny. Nyní jdeme na veceri a za novými Italskými přátely.

Karel Nikl před osmi roky

Dnes jsem vyměnil lavičku za květináč :-)

Uz se začínám učit Italské slovíčka a seznamuji se s místními občany :-)
Vcera jsme si nenechali zkazit náladu a dali si dobrou večeři.
Dnes musíme počkat do odpoledne na zprávu, co vlastně s našim autem je. Doufám, ze to bude jen klinový řemen a nebude rozbítá jiná součástka na kterou bude autoservis čekat další den.

Čas neutíká

Na této lavičce která je poblíž restaurace kde chytime WiFi signál jsme dnes trávili hodně času. Očekávali jsme informaci kdy bude opravené naše auto. Teď jsme se dozvěděli, ze se naše auto nezačne opravovat, protože v něm nejsou dokumenty k automobilu. Malý, nebo velký techničák. Nevím kdo si tyto dokumenty bežné nechává v autě. Fatální chybu vidim u asistenční služby, která mne mela informovat, co vse k opravě potřebují. Ted abychom šli hledat volny hotel a promarnili další den v Itálii. Dnes domu nejedeme.
Naše dobrodružství pokračuje.

Karel Nikl před osmi roky

Nemáme co na práci, tak jsme šli zase k jezeru.

Teprve nyní jsme dostali zprávu, aby jsme do 50 km vzdáleného města jeli zaplatit za odtahovou službu, jinak se naše auto nedostane do servisu. Jenže v ceně povinného ručení je 50 km odtazeni auta v rámci pojištěni. Doufáme, ze se tohle vyřeší v náš prospěch. Jedno je, ale jisté. Naše auto ještě v servise není a my nevíme jaký je rozsah závady a kdy bude auto opravené.
Vypadá to, ze si na dnešní noc budeme muset zase najít hotel.
Kdybych tušil, ze oprava klínového řemene bude trvat takto dlouho, tak bych si výbavu z auta dovezl k jezeru a pokračoval v lovu kaprů :-)

Vyhlídka

Vyšlápli jsme na vyhlídku a znovu obdivovali jedenáct tisíc hektarů vodní plochy a pohled na město.

Procházka městem

Bolsena je plná malebných starobylých uliček a zákoutí.

Karel Nikl před osmi roky

Honza Dadák ráno odjel s vítězným polským teamem do Čech.

Aby Honza nezameškal výuku ve škole, tak Bolsenu již opustil.
Mistři světa v lovu kaprů Kris, Andrzej a Gabriel se ještě rozloučili s jezerem a s vítězným pohárem, novými echoloty, váhami, 500 kg boilies a 10000 liber s úsměvem na rtu odjeli ke svým rodinám.
Vlastně Honza přispěl malou mírou k vítězství, protože Polákům poradil, aby pomocí tyčovky vozili jeden prut za roh přístavní zdi. Z tohoto místa vítězové nachytali dost kaprů. Proste jsme byli Carp R Us team.

Karel Nikl před osmi roky

Večer jsme poseděli s vítězi a organizátory.

Ross Honey člověk který stojí za WCC nam večer ukazoval senzačně sestříhané videa. Hodně videí včetně leteckých záběrů dělal český natáčecí team z Kapra. Podívejte se na FB World Carp Classic. Videa by tam uz měla být.

doprovodne foto

« Nejnovější Novější Strana 1 z 11 (89) Starší Nejstarší »

Nejbližší kaprařské akceDalší

Žádné aktuální akce.

Všechny akce

Akční nabídky e-shopůVšechny slevy

Název lorem ipsum

Zvýhodněná originální Akce nulla augue urna, pretium a dictum eu.

cena: 2 987,- Kč

Produkt co houká a píska

Akce nulla augue urna, pretium a dictum eu, sagittis non elit. T scelerisque risus...