předělání na korkové rukojeti kaprových prutů

Všechny diskuze » Vybavení » předělání na korkové rukojeti kaprových prutů

předělání na korkové rukojeti kaprových prutů

Založil memphisto

Dne 5. 4. 2013 12:35

Odpovědí: 156

mám pruty s klasickou dělenou rukojetí a chtěl bych je předělat na korkovou. Má někdo zkušenosti s předěláváním doma nebo má někdo firmu za dobré peníze. Díky

Pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé mohou psát do diskuzí.

« Nejnovější Novější Strana 1 z 3 (156) Starší Nejstarší »

Pescador

Pescador před měsícem

Chudýpocestný » Uz jsem ho strelil kamaradovi a prezbrojil na Prolite ;o)

Chudýpocestný

Chudýpocestný před měsícem

Pescador » no též už se mi koutek plní:)ale jak koukám na ten tvůj vymazlený stojánek tak ty se už klackama kochat nemusíš:)

Pescador

Pescador před měsícem

119500-1-364.jpg


Chudýpocestný » Ja jsem se s tim moc nemazal – Torrixy od pana Susenky se mi taky zacaly takto chovat, dokonce se mezi vrstvami laku delaly bubliny. Kamarad, ktery lakuje auta mi je obrousil a hodil na ne matny lak (jde to klidne i do barvy). Je to tvrde jako sutr, nic se neloupe a rozhodne se k nim jako v rukavickach nechovam. Kazdopadne nemam klasicke pouzdro, ale jen quiver… Kazdopadne ted jsem si velice oblibil lacinky – 9" Wychwood Extricator s Whiskerama a vsechny ty rucne stavene rakosky stoji v koute :o)

Příspěvek upraven autorem.

Chudýpocestný

Chudýpocestný před měsícem

Baláž Vojtech » jasan že je to vhkostí čéčé spíš je otázka proč ten lak změnil své vlastnosti a kdy a kde se stala chyba at' se toho člověk vyvaruje příště,já to nevím jen píšu co to dělá mně,muj názor je že je to špatný lak, některé starší klacky a i o dost levnější mi to třeba nedělaly,možná maj profi vázači nějakej fígl při schnutí laku no ale jak sem kdysi páčíl informace horko těžko tak ani nečekám že by se tady k tomu nějaký profík vyjádřil:)

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

kok » Právě že s něma zacházím jak v rukavičkách :-) Po výpravě vždy osuším, otřu a nechám oschnout až potom do futrálu…jinak počasí sedí…pršelo a v noci silná rosa. No a ráno jsem čuměl jak puk :-)

sidneyv

sidneyv před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) to dporucoval pred casom jede byvaly stavac..:)

martan01

martan01 před měsícem

Mě to dělá na nové vyvazanych prutech.
Proste smůla.
Slot dolů benzínem. Ale z blízká to není stále ono.
Na zimu pujdou na opravu.

kok

kok před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) a dělá se to i na povrchu, přesně jak píšeš, někdy to jde odstranit přejetím nehtem, lak v tom místě i nějak měkne či co, nic

kok

kok před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) po každým ne, ale když zachčije víc a udělá se po dešti opar, místo aby vylezlo slunko, prostě je velká vzdušná vlhkost a rychle ty kapry neuschnou, vyleze to, další stádium a to mě brzo čeká bo už sem zažil na starých čaganech, je to, že to začne vylízat i bez deště a stačí jen ta vzdušná vlhkost, ranní rosa, nebo takový to podzimní mlhavý ráno, nedělá to pak skvrny, ale celé ti to zešedne. Starý pruty sem měl v podzimní sychravý rána bílý jak slepecký hole:), ale na funkčnost to fakt nemá vliv, takže neřešil jsem. A ty čtyři roky jsou celkem dost pokud jezdíš pravidelně. Možná si to urychlil i nevhodným skladováním kdy dáš mokrý pruty do fusaku a nevyvětráš je.

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

Chudýpocestný » Dělá to všude. Ve spojce i lak u oček…

Baláž Vojtech

Baláž Vojtech před měsícem

Ja to netvrdim ale ked si tak mudri tak napis sem co to je a preco to je, podla mna je to vlhkost

Chudýpocestný

Chudýpocestný před měsícem

Baláž Vojtech » takže mi stojí kapka vody na laku aniž by se dotýkala kraje lakování a udělá mi bílý flíček přesně na tom místě to znamená že projde první vrstvou laku a kvůli tomu to jako běla jo?:)znalci jsou asi na celém světě:)

Baláž Vojtech

Baláž Vojtech před měsícem

no pouzivam len FLEX COAT-HIGH BUILD a este sa mi to nestalo voda sa musi dostat pod lak ale bolo lakovane dvomi vrstvami a nespojili sa poriadne

Chudýpocestný

Chudýpocestný před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) mně se to děje po pár letech po přelakování a to jak na laku COAT FLEX tak i SMIT FINIS,také pouze na pár místech a to sem podle mně dodržel všechny postupy takže bud to místo dostává nějaký extra záhul nebo výrobce už ojebává i ty laky ale ják píšeš tak jinde na tom samém prutu je to ok,kdysi sem mněl starší hi-s a tam to dělal lak všude takže je jedno jak je prut renomovaný lak má nějakou trvanlivost a pokud někdo nedodrží něco třeba jen poměr složek tak se mění vlastnosti atd,nařešil bych páč to vždy po uschnutí zmizne a přelakování muže a i nemusí do pár let dělat to samé

jakewww

jakewww před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) To jo, když to přeleštíš, tak tím tlakem nebo nehtem to má tendenci mizet. Mâm to taky vyzkoušené. Připadá mi to, že jsou v laku vzduchové mikrobublinky, kde se při dešti objevuje vlhkost a proto to mlěčně zabarvení. Po vyschnutí to mizí. Nebo jestli je to typem laku, který má při vlhku tendenci bělat a po vyschnutì to vždy zmizí. Každopádně po ošetření nějakým voskem apod. se to stejně znovu objeví, to už jsem také zkoušel.

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

jakewww » Ale jakmile jsem přijel domů, tak jsem to trochu jakoby rozleštil hadříkem a z povchu toho laku to slo seškrábnout nehtem..

jakewww

jakewww před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) Bohužel na povrchu laku se to nedělá. Takže Ti žádná leštěnka nepomůže. Jedině přelakovat. Dělá se to, ale u spousty prutů různých značek. Pokud zaprší, tak lak chytne mléčný nádech a po vyschnutí prutu zbělání zmizí. Mám 4 ks prutů Free Spirit HiS a také se mi to trochu objevuje u velkêho oka a u rukojeti tam, kde je lak. Kamarád má Century a objevuje se mu to taky na všech prutech.

Příspěvek upraven autorem.

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

kok » Je možný, že se to dělá na povrchu toho laku?

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

sidneyv » To by mě určitě pomohlo :-))

sidneyv

sidneyv před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) moznoze by si mal skusit bebe keksy…:D

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

Baláž Vojtech » Tak to asi není moc kvalitní ne po 4 letech :-( přelakovat…neřekl bych u prutu za třetinu ceny.

Baláž Vojtech

Baláž Vojtech před měsícem

Prelakovat na novo

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

Tápa » Je to jenom lak u oček…jinak jsou pruty ok.

Tápa

Tápa před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » Na stránkách píšou, že nebělají, jako ostatní pruty. :))
Free Spirit už spoustu let patří k absolutní špičce mezi výrobci kaprových prutů v Anglii, ale v celé Evropě. Ukazují to i získaná ocenění jako nejlepší kaprový prut udělovaná odbornými porotami, nebo rybářskou veřejností. Ukazuje to i obrovský nárůst prodeje v Čechách a na Slovensku. Hlavním důvodem je bezkonkurenční kvalita jejich blanků a také naprosto precizní zpracování. Všechny pruty Free Spirit mají povrch bez laku, zbrušovaný laserem. Díky tomu je matný, nelze jej poškrábat a nebělá, jak je běžné u lakovaných prutů. I po několika letech pruty vypadají jako nové. Všechny modely Hi-S a S jsou ručně stavěné v Anglii

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

kok » Budu se snažit :-) A dělá ti to po každém dešti nebo jen někdy?

kok

kok před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » tak na to nečum a kochej se raděj přírodou:))

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

kok » Nařadí to je :-) to máš pravdu ale nedá se na to dívat :-)))

kok

kok před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) neznám, …všechno bude dočasný, myslím si, …mně už to dělá po šesti letech na prutech taky, ale jen u prvního největšího oka a na laku kterej dělá přechod mezi rukojetí a blankem, tam sem to odřezal a nechal holé, u očka to prdím, když prut pořádně oschne, zmizí to, ale obejvuje se to čím dál tím častěji. Já bych to fakt neřešil, dyť je to jen nářadí:)

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

kok » To si mě nepotěšil :D Co tohle? http://sportcarp.cz/…g-paste.aspx

kok

kok před měsícem

Zdeněk(ZVcarp) » ) lak je už v prdeli a lepší to nebude, zkus pronto nebo něco na lakovanej nábytek, částečně to sleze…ale při nejbližší příležitosti to vyleze znova, …já bych na to prděl, kosmetická vada, a jestli tě to trápí, nech si to vyvázat znova, tohle zvládneš i doma na koleni

Zdeněk(ZVcarp)

Zdeněk(ZVcarp) před měsícem

119443-1-139.jpg


Ahoj, poradí někdo co s tím? Objevilo se to na laku po dešti. Trošku to šlo dolů ale stále to není ono…nešlo by to něčím přeleštit? Případně jestli neví někdo proč se to dělá. Jsou to 4 roky staré FS Hi-S.

Baláž Vojtech

Baláž Vojtech před čtyřmi měsíci

Ahoj neviem odiial ho mas ja tento problem vobec nemam teraz mam korok celi hranol tak neviem ako to bude tam

Chudýpocestný

Chudýpocestný před čtyřmi měsíci

Baláž Vojtech » hele kolego vidím žes použil ten gumokorek,mně hrozně smrdí až asfaltově nezkoušel si to nějak pořešit?leží mi to už rok doma a furt to nechce vyčichnout,dík za případnou odpověd'

Baláž Vojtech

Baláž Vojtech před čtyřmi měsíci

117695-1-894.jpg


robím to tiež teda staviam pruty, cena zalezi aj od dlzky korku a co sa tyka ceny 1000,– korun za prut tak jedine z korku do flias :)

mam fotky akurat mušakov tak ich prikladam a som z Ostravi ak by mal niekto zaujem

Příspěvek upraven autorem.

Chudýpocestný

Chudýpocestný před pěti měsíci

BambiSpP » tak tos chtěl ten korek až k naváděcímu očku asi:))1200,– i se sundáním velkého oka a opětovnému zalakování v četně matroše a je to před cca rokem,ALDA-poslal sem tam známého a spokojenost,ja si to dělám sám,DANIELS-pošlu tel.do soukromé zprávy

alda

alda před pěti měsíci

Radim Křížka » Máš s Touhle cenou za prut osobni zkušenost?

daniels

daniels před pěti měsíci

Radim Křížka » nemas nahodou kontakt na Světelského dik

BambiSpP

BambiSpP před pěti měsíci

Radim Křížka » Za 1000kč tak to bych chtěl vidět,co já vím kus se pohybuje kolem 3000kč

Chudýpocestný

Chudýpocestný před pěti měsíci

šulda » profík ti to spejchne kolem1000kč za kus:)ty máš nejblíž pana K.Světelského kousek za čeladnou

šulda

šulda před pěti měsíci

zdar pánové,chtěl bych se zeptat kolik by stálo předělání 3 prutů do korku???

Chudýpocestný

Chudýpocestný před pěti měsíci

NeBeroun alias Qwerty81 » jsou moc uzké(na kaprové pruty) a pří vrtání středového otvoru mohou praskat,potřebuješ tam víc masa k opracování

NeBeroun alias Qwerty81

NeBeroun alias Qwerty81 před pěti měsíci

Šly by použít i klasické zatky od vína?

Tomajo

Tomajo před pěti měsíci

Ťava » sedlo bud sundas a tim ho znicis a musis dat nové, nebo ho necháš tam kde je a korky k nemu jen prilepis z obou stran

Ťava

Ťava před pěti měsíci

Padja » myslím žes inspiroval hodně lidí i mě! máš to super !!

Ťava

Ťava před pěti měsíci

Tomajo » já jsem tady v tomhle úplně blbej, co se de dělá s tím sedlem? to se při sundání zničí ne? jdu koupit šáňo

Tomajo

Tomajo před pěti měsíci

Padja » dobrá práce

smolda

smolda před pěti měsíci

Padja » Z fotky je to blbě poznat, tipoval jsem. Každopádně to je zhruba 3000Kč za korek :-)

Padja

Padja před pěti měsíci

smolda » ty jo mozna mas pravdu s temi 11ti ..ale nejake jsem jeste znicil takze cca 14na klacek bych pocital…ale tak treba by neci zena konecne ocenila to ze chlap chyta ryby ..kdyz by denne nosil bohemku k veceri:)…nas­testesti to take neni muj priklad..pritelkyne chyta se mnou:)

smolda

smolda před pěti měsíci

Padja » Proto se ptám, já jsem napočítal 11 špuntů na prut x cena za láhev, to už se vyplatí si ty korky koupit:-)

Padja

Padja před pěti měsíci

smolda » dobra otazka,nastesti ma tchan vinoteku takze toho mam jeste asi na 4pruty…jinak by to bylo horsi Bohemku moc nevyhledavam..jinak pro predstav na kazdy prut spotreba cca 12,5spuntiku..

Příspěvek upraven autorem.

smolda

smolda před pěti měsíci

Padja » A na kolik tě přišly ty korky?

Venýsek

Venýsek před pěti měsíci

Moc pěkný výsledek. Začínám přemýšlet, že není špatný nápad si každý večer se ženou otevřít jednu Bohemku a v létě bych mohl mít klacky v korku :-) Fakt moc pěkný výsledek a dobře zpracovaný fotonávod.

Padja

Padja před pěti měsíci

Všem moc děkuji za pochvalu :)

Suma sumárum:

náklady: lepidlo 112Kč – zrova ho měli u nás v akci :D (dvousložkové – doporučeno zde na foru), smirkový papír 80 Kč = celkem 192 Kč.

časově: (pomáhal mi s tím děda)
4 hodky v sobotu ( vrtání, dolazení, nalepení) přes noc nechat vytvrdnout.
4 hodky neděle- (broušení pásovka + dobrušování smirkový papír)

Chce to jen mít do toho chuť, nic víc… talentu moc nemám a výsledek celkem slušný a věřím, že kdybych to dělal podruhé že by to mohlo být o trošku i lepší… například v barvě korku kdy bych odřezal ze špuntů spodky, který jsou z trošku jiného druhu korku( jiná struktura), ale i tak se mi to takto dost líbí a jsem spokojený, abych se přiznal ani jsem neočekával takový výsledek :)

Příspěvek upraven autorem.

Pepíno 28

Pepíno 28 před pěti měsíci

Moc pěkný,klobouk dolů před Tebou.

Maši

Maši před pěti měsíci

Padja kolik tě zabrala hodin ta přestavba ,pěkná práce

Příspěvek upraven autorem.

Johan

Johan před pěti měsíci

Me se teda korek na prutech nelibi, ale musim uznat, ze to musela byt hrozna drbacka (hlavne zvladnout ty Bohemky) No a celkove pekna prace.

mslavk3

mslavk3 před pěti měsíci

Klacky teda pěkně prohlídly, pěkná práce !

David Fořt

David Fořt před pěti měsíci

Padja » Moc hezký!

ideafix

ideafix před pěti měsíci

Padja » vypadá to moc dobře. Jsi šikovnej.

NeBeroun alias Qwerty81

NeBeroun alias Qwerty81 před pěti měsíci

Padja » super :-)

Padja

Padja před pěti měsíci

116657-1-579.jpg

116657-2-749-nahled.jpg

116657-3-414-nahled.jpg

116657-4-446-nahled.jpg


finále

Padja

Padja před pěti měsíci

116656-1-570.jpg

116656-2-595-nahled.jpg

116656-3-707-nahled.jpg

116656-4-961-nahled.jpg


Padja

Padja před pěti měsíci

116655-1-151.jpg

116655-2-737-nahled.jpg

116655-3-456-nahled.jpg

116655-4-475-nahled.jpg


Padja

Padja před pěti měsíci

116654-1-234.jpg

116654-2-908-nahled.jpg

116654-3-924-nahled.jpg

116654-4-520-nahled.jpg


Padja

Padja před pěti měsíci

116653-1-436.jpg

116653-2-875-nahled.jpg

116653-3-211-nahled.jpg

116653-4-333-nahled.jpg


Okurková sezona je letos fakt dlouhá… nechal jsem se inspirovat tady na foru a pustil se do přestavby již odepsaných proutků…chce to jen vypít trošku víc Bohemky(samozřejmě kvůli korku) a mít trpělivost:) na první pokus a vzhledem k mé zručnosti, spokojenost.

Příspěvek upraven autorem.

Kouba

Kouba před jedním rokem

že bych nedal odkaz :D
http://www.acidrod.com/grips_caps.html

Ťava

Ťava před jedním rokem

dík kluci

Kouba

Kouba před jedním rokem

myslím že i tento odkaz může být někomu kupomoci. zajímava je ta cork páska když to bude dělat někdo šikovnej ani nemusí být poznat že se jedna jen o omotávku :)))

charon

charon před jedním rokem

Ťava » 600ka smirgl papir po konci sezony a rukojet je jak detska prdylka. Jen doporucuju olepit vse ostatni ochrannou, trebas elektrikarskou paskou nez zacnes smirglovat.

Příspěvek upraven autorem.

kok

kok před jedním rokem

Ťava » v hornbachu prodávají jakousi fermež na venkovní korek, …ty ty zelený ethosy sem měl takhle ošetřený, nesaje pak rukoje´t vodu, ale jak to tím naimpregnuješ, korek ztmavne a má povrch jako bys ho nalakoval, není to tak příjemný na dotyk, sral bych na to a až se ti rukojeť rozpadne, uděláš si novou

Tomajo

Tomajo před jedním rokem

Ťava » ničím. Jednou za rok prelestim vlhkym hadrem

Ťava

Ťava před jedním rokem

Ošetřujete necim korek na rukojeti? Čím ?

Ťava

Ťava před jedním rokem

neni to zas tak tezky :)

alda

alda před dvěma roky

acab » proc zkus to vsechno je jednou poprve

acab

acab před dvěma roky

alda » hmm to se na to predelani asi radsi vyprdnu :) kdyz se k tomu dokopu tak to necham u tebe udelat

alda

alda před dvěma roky

acab » to musis seskladat musis zacit ze spodu nahoru a potom brousit stejne jako korek jen jine otacky nesmi se zahrat moc

« Nejnovější Novější Strana 1 z 3 (156) Starší Nejstarší »

Zprávy od vody (21 n.)

Nejbližší kaprařské akceDalší
Akční nabídky e-shopůVšechny slevy

Název lorem ipsum

Zvýhodněná originální Akce nulla augue urna, pretium a dictum eu.

cena: 2 987,- Kč

Produkt co houká a píska

Akce nulla augue urna, pretium a dictum eu, sagittis non elit. T scelerisque risus...

cena: 987,- Kč