Tempest Brolly v2

Všechny diskuze » Vybavení » Tempest Brolly v2

Tempest Brolly v2

Založil bugun

Dne 3. 7. 2019 23:36

Odpovědí: 25

Tempest Brolly v2

Zdravím,
rád bych si pořídil nějaký bivak, či brolly – je mi to docela jedno.
Chtěl bych něco menšího, do čeho se vlezu já sám s mojí výbavou.
Hodně lidí mi doporučovalo tempest brolly v2, proto bych se chtěl zeptat i zde na nějaké reference, tipy. Klidně zde házejte i návrhy na jiné bivaky do 10k. Jsem student, 10k je pro mě moc peněz, nechci šlápnout vedle ve výběru mého budoucího domova :).
Díky moc všem za rady, tipy.

Pouze zaregistrovaní a přihlášení uživatelé mohou psát do diskuzí.

« Nejnovější Novější Strana 1 z 1 (25) Starší Nejstarší »

zewlbába

zewlbába před třemi měsíci

Adam Jendrulek » jj, to chápu,, chce to alespoň combi, nebo rakev na střechu

bugun

bugun před třemi měsíci

zewlbába » Nad klasickými brolly jsem taky uvažoval, jediné, co mi vadilo je přepravní délka… nemáme zrovna extra velké auto, a je to skoro nereálné ho tam dát, jestli má 170–180cm…proto mám i 3dilne pruty…

zewlbába

zewlbába před třemi měsíci

Po letech strávených v Mack2 Hybrid Brolly jsem pořídil Fox R-series Brolly System a s mými 191cm si vnitřní prostor nemůžu vynachválit. Z Macka a věčnýho ohýbání mě po dvou dnech bolela záda, tady si i na lehátku sedím vzpřímeně jako pán a vylejzá se mi z něj par excellance. Vejdu se do něj se vším všudy a to toho nemám zrovna málo. Na delší výpravy ještě pořídím prodlužovací panel a mám vyřešený všechny situace. Jediná vada na kráse jsou ty směšné tyčky bez závitového hrotu, co k tomu lišák dává, ty vyměním za bytelný storm poles a bude. Cena za systém je 7.500,–, prodlužovačka za 2.500,–

bugun

bugun před třemi měsíci

No hold se budu muset asi někde podívat na ty bivak, jak vypadají v realu…U nás na krámě to nikde nemají, takže asi budu muset počkat na ff2019

NeBeroun alias Qwerty81©

NeBeroun alias Qwerty81© před třemi měsíci

Lithium » proto přehoz..